UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Monday, March 31, 2008

ari Yang Tak Tenang...

adehh.. tgk title macam hampeh.. tapi aku sungguh hepi tuu... disebabkan telalu tidak tenang duk umah, ape pun.. cari la alasann utk mengubat keboringan aku.. so dgn seronok n hepinye aku paksa la mamat nepal (gelaran utk budak tummy bermata mcm nepal - hazel) hahahahaha gelak2 tergolek... kasik dia marah!!!...

aku plan la something..pe lagi.. ajak2 budak ni pi main air kat PD. kat sana uwaaa sungguh best leh main banana boatt.. mmg .. aku ade la snap gambar skit.. korang nak tgk??? boleyy.. tgk laa... aku tauu korang mesti teruja macam aku teruja men menda 'haram' nih.. len kali aku takmo naik dah.. takut mati aku.. sbb mende ni diowang bawak ke tgh2 laut nuhhh... pastu dowang jatuhkan/terbalikkan plampung banana tu... so semua kat atas mende tuh jatuh ngan cara kasauuu tau kat lam laut...macam nakilang nyawa takuttt... takut lemas,walaupun dah pakai safety jaket tuhh.. taknak naik dahh..


Tapi aku tetap hepii.. jom tgk pict kitorg.,. sori Kejadian ini sudah sebulan yang lalu .. hikhihik22.. kesahh basii okk.. baru nak upload, rajin lak tetiba bila baru semalam aku dapat gambar ni dari 'mamat nepal' tuhhh....

2 comments:

IedayahMuda said...

pegi x ajak rg pon erk....

::.GeiNa.:: said...

uikss...pegi tk ajak akak erk....hehehe...