UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Tuesday, April 1, 2008

P.A. Opis aku Yang SengaL

aku ade kawan.. tapi semer yang kat opis ni adehhh... sengal seyyyyyhhhh.. myampah anak sampah aku.. layan gambar depa ni.. aku tak paham aaa.. bz kebenda laaa... aku nih tak menang tangan,... depa cam relaxxxx jerr.. wuhhh.. nak je aku campak kat laut antartika nung.. buat semakkkk.. kihkihkih..(dowang marahh...??? lantakk aa... sememang nye aku saje jee.. tak takutt) hikhikhik sbb aku menciiiikkkk aku bz...ni budak HAIDARR- soka buat muka sengal itikk, n wajah buruk syaitonn dannnn
belakang tuh lakk.. budak liza, soka masuk Lambat n Cuti0cuti malaysia.. hampehh .... jeless akuu..
ni pulak.. budak yang selalu lostt.. tension aku!!! manyak buat aku kusut kpala aaa.. kihkihkih..

dan ini lak.. takde kna mgena.. tapi aku geram sbb cepat nauu smpai tahap ni.. nak kna service dah ni.. adehhh.. kusut kapala lagik.. sbb takde masa ok.. im very bzzzzzzzzzzzzzz.... myampan cipannn..

8 comments:

♥My Perfect High Heels ♥ said...

yg rosliana zainal tu ketara tk bisi oke kowang nampak sendirikan dia tgh buat ape?? meebo tu weii brape byk dia tgh chat time tu byk bukan siap ade konfrence lg!! tp ngaku dia paling byk keje.. camno???

Ceera said...

hehehehe... bz kan best, dari sangap kan.. =P

viruspadu said...

kenyataan yang sgt berani gitu

i like

hiks

tp kekadang hangen kan, kita bz yang lain lilek2 ajer
huh

::.GeiNa.:: said...

hehehhe....saba ein...dugaan tu...bese la...dah keje...weii dah nk 10,000 tk servis lagi?akak nak servis isnin ni..nak itut tk?hehehe

R.R.Z said...

haha..agk berani kenyataan tu. p slalunye lau balik 2-3am tu adalah sy. Len kali meh la join Unit H. x la bz iyer? anyway, len unit len la tahap bz nye kak oii...

Diana Ishak said...

keta baru okkkk...baru 9999!

emellia said...

sabaq2 ye cik kak oii... dah adat opis macam tu.. kat sini pun sama.. kita dok kalut dia leh main gamee.. huhuhu.. macam nak di lempar je fail2 tu..

♥My Perfect High Heels ♥ said...

alah cam lah akak tk pernah join unit h tu...balik 2-3am