UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Wednesday, March 12, 2008

ari Cuti Yang Teramat BusaNNN

wwoowww... bosannya tgk blog yang tak update ni... sama jugak pasal aku betul2 busannnn cuti lepas.. tension.. bagai nak gilzz.. apa lagi.. duk umah, tido.. bangun sembang.. tgk cD.. karoeke ngan roommate.. mkn.. mkn..mkn.. pastu lagik satu.. buat kje buduuuuuh.. aku n dia.. buat mimik muka yang paling cun. snap gambar.. wakakhakhahkak.. dia kata muka aku mcm.....tutttttttttttttttttt... n aku pulak cakap muka dia macam....tikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.. jom.. kita tgkk.. apa lak korang cakap...hihih.. zaaaassss...
yang penting tunjuk gigi dulu..
hihihi.. seterusnya, sapa ni??mulanya nak tunjuk sape yang layak jadi calon filem tarzan..sekali kuar plakon pembantu filem shrekk.. wakakahkakahh

apa yang korang layak gelarkan kaum2 seperti ini.. sunggug durjana.. hahahahah

3 comments:

Ceera said...

wakakaka.. lawak la muka masing2, idung tu yang takleh tahan tu...

--SuE^eiiNN-- said...

woit.. cute laaa.. ade macam shrekkk ka??? tarzan kaa???kaum kerabat depa tuhh...wajkakakhah

::.GeiNa.:: said...

sebijik rupa shreekkk la ruhi...aduhaiii...lawak gilo la korg nih...kekekeke