UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Friday, March 14, 2008

wut Shut i dooooo????

Mengikut senarai ranking perjalanan hidup aku.. perkataan yang paling kerap aku guna ialah... 'diet pokett' dan ia merupakan antara tangga tertinggi dalam bancian 2006,2007 dan.... 2008 adalah tahun yang paling kerap dan adakala konsisten aku menggunakan 'diet poket'. Sesetengah orang mengklasifikasikan 'diet poket' ialah duit dah takde dalam beg duit, tapi dalam bank adalah sikit dalam 50 ringgit. Ada segelintir mendefinisikan 'diet poket' ni maknanya duit dalam bank takde langsung, tapi ada lagi sikit duit dalam beg duit, maybe lam RM2-RM5. Ada pula yang kata 'die poket' ni contohnya macam duit dalam bank takde, duit dalam beg pun takde. Tapi hari hari senang je mintak duit kat mak ayah depa. Kalau parents takde duit kecik, dapat RM50. Dan yang paling tak tau nak cakap apa, ada juga yang mengklasifikasikannya sebagai duit dalam bank banyak, dalam beg duit ada. Kerja gaji besar. Tapi mengeluh lagi takde duit. macam bos aku yang cukup KedekUt gilee tu... myampah anak sampah aku!!!Apa cerita? Bagi aku, 'diet poket' ialah takde duit langsung. Haram takde sampai rasa nak penampor kalau org ajak pi minum or tgk wayang.. adoiiii... Semalam aku minta pinjam dah ngan kekawan aku ... Maksudnya seposen pun takde. Lepas tu tak leh bayau lagi.. bila aku check emaklum.. berong tull.. takde pon masyuk invois. check maybank2U.. apa barang setakat terpampang rm8.26.. myampahhhhhh.. Kalau kerja pun kerja runcit-runcit. Nak mintak dengan bapak, jangan harap nak dapat. ni aku keje ari2 macam org giler.. tapi haram duit ciput sesangat.. uishh bertambah myampah aku..Dengan member member siap ada hutang lagi. Itu baru definisi 'DIET POKET' yang tepat bagi aku..so wut should i do..... walalalalalalalalaallalal....

3 comments:

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

aik mcm kenal...hahaha..

Anonymous said...

hihihi... leh ke mencurik idea ni?.. sbb 'diet poket' so idea pon diet aaa.. huhuhuhuh\

Ceera said...

alala.. aku pun ala2 cam itu gak la... haihhhhhh...