UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Wednesday, March 19, 2008

keseorangan

tatkala aku keseorangan camni.. adoi.. syahdunya sejuk aircond yang mengeringkan lagi kulit2 ku ini.. mana semua orng ni.. online pun takde orng,. yang tinggal hanya kekawan zaman muda mudi dulu je.. aku sorang2 je kat opis nii.. walllllllaaaaa.... tensionnn....

mmg la aku kna duk sorng2 kat opis... sbb bebudak semer ni pi istana nun... budak2 opis aku kna berlakon jadi dif2 kehormat kat balairong, Istana Negara.. aaahhh rasa kan la aku duk sorang2 .. tapi tetap bahagia.. pasal cipan takde tatkala ini lalalalalala (aku gumbiraaa) .. kat sana pon pada aku, boring jugak tgk menteri2 angkat sumpah, ek elehhh bukan aku pun yang kna angkat sumpahh (nada jeles ke nih) ,, panas bontot lama2 la pi sana.. time aku pi jdi dif kehormat utk majlis angkat sumpah PakLah ari tu pun udah membuatkan bontot ku leper.... penat la berprotokoll.. adussss.. lapazzzzz... nak kna tunggu time sesudah majlis itu.. adoii lama sungguh..tapi walau aku boring duk sorng2...dengan ketiadaan power supply buat seketika tadi.. aku cukup cuak sbb boring tak leh buka blog n online.. pc internal je berfungsi... semua game aku dah balunn.. so skrng bila dah ok balikk.. aku nak online.. lupa pulak kekawan yang zaman tok adam je kat lam tu.. hampehsss... aku ttp boring.. cehhhh dengan bangga nyer.. aku mauu kuar sekarang pi jimba2.. cittt CIPAN.. ko jgn marah aku masuk lambat k. aku tau.. ko mesti marah aku nanti.. ekelehh tak pedulikk.. aku nak kuar jugak. nak menghargai masa paling gumbira ini.. lalalalallala... (tepat jam 1.45) cincaaauuuuuuuu..

No comments: