UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Tuesday, March 4, 2008

Boring tak?? Boring kan??

so.. jom kita layan ni jap, nak? kasik ilang boring skittt...kalo tak 100% pun, juz 1% je pon .. ok je.. huhhuuhu

kisah 1

Suami : Kenapa Sayang menangis?
Isteri : Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
Suami : Buku apa?
Isteri : Buku bank abanglah..

lawak 2

Pada satu petang, si ibu membawa anaknye berusia 4 thn bersiar2 menaikikereta. Dlm perjalanan si ibu membunyikan hon.

Anak : Naper ibu bunyikan hon & saperorg tu?
Ibu : Tu sedara kiter, kenalah hormat.

Dlm perjalanan mereka seterusnya mereka terserempak dgn seekor lembu ygnak melintas lalu si ibu membunyikan hon.

Anak : Itupun sedara kiter jugak ke ibu?

Lawak 3

Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.

Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan ngan awak.saya dah ada teman baru. Sebelum tu awak mesti kembalikan semua gambar saya.
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
Siti : Erkkkkkk........Benci .........

ermmm.. tu je laa.. malas nak upload mende lain... so boringgg....

1 comment:

IedayahMuda said...

cam th je lawak nih..ieda pon dapat la...hahhahaha