UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Monday, March 17, 2008

Cipan Yang Kepanasan

apa maksudnye ni.?? aku pun tak paham. tapi aku cukup2 tension bila keadaan ini makin menjadi2.. aku mencik dgn propaganda yang tak masuk akal ni.. woiitttttt myampah nyerrr nyetnyettt aku niii..
sakit ati bila soalan "tuhi.. bila lagi mu akan jadi kuli keling kat opis ni"... "brape lama lagi tuhi mu cukup sabar ngan karenah jins2 yang mggilozz ni".. (ni adalah soklan yang wajib aku tanggung dalam otak aku.. ok!!!). aku tak suka.. tension jiwa dan raga tuu.. bila aku kje kna ganti org, buat kje orgg.. pastu org marah aku sbb tak tau buat kje.. ok.. so apa lagi.. "wey... ko tolong cari la sape yang baik ati.. sukarelawan nak jadi kuli kat tempat ko ni... cipan panas betul la... " .. aku tauu...mmg banyak la ko punya propaganda nak suh aku tahan ngan ko kan? aku tak suka la.. tapi aku tak tau nak sejukkan api yang marak2 dalam jantung hempedu aku ni.. aku benci aaa. jgn amik aku duk sini la.. cepat la.. tukarkan aku.. tak antar aku balik kg pun takpe.. aku nak tukar.. tempat yang tenang sikit dari opis ni laaa.. aku benci nagn cipan panas cam muuuu.. sakit.. mmg aku tul2 jiwa kacau tauu tak??!!!
brape lama nii... adoi laa... aku tak tahann., kalo stakat aku juzz duk melepakk.. ksut kpala ngabn kje2 aku takpe la. ni, aku handle tmpat org.. ko jgn push2 aku boley tak... aku takpaham la ko ni.. nape aku lak ko nak dera.. wessss,... myampah aku jadi 'ruhi' bila aku tau nama ni yang banyak kali ko sbut seharian ... tau tak.. aku myampah.. nak je aku jerittt "blah la cipan panasss" aku letih dgr panggil nama akuu.. .. dah laa.. amboi...
ko pi gym.. aku kna stay.. ko mkn.. aku nganga.. zalim ke ape kobondooo ko nii... yang ko tauuuu jeritttt.. "RUHIIIIII, sy cekittt karangg" gurauuuannn... memag ..tapi dulu okk.. skrng aku rasa cam cilakak perkataan2 tu.. betull.. aku myampah!!!.. cover org tapi macam baraiiii,...... tensionn... leh dapat blood presure aku cam ni tauu.. mmg AKU MYAMPAH ANAK SAMPAH!@!!%#%&^*&$&*&$* paham takkkk??? dah la Cipan.. mmg ko ni berpanazzzzz sampai ke rentung...
*maaf ler.. aku malas nak upload gambaq.. mood aku hanya ader 1% utk snap2 pict ni.. sbb tgk muka cipan2 yang hangit tu.. cukup semak lam jiwa aku!!!

No comments: