UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Thursday, March 13, 2008

Takutnyerr aku..

korang tau tak.. mlm tadi aku udah mimpikan makluk ini... wa.. sebijik kedudukan dia macam ni.. takutnyer akuu... uwaaaaa... dia dah memakan akak aku.. dpn mata tu.. takutnye aku.. cuak giler time tu.. aku.. punya lah lari nak selamatkan diri aku.. time tu dia kejar2 akuu... korang tau.. aku menyorok blakang almari besar..tapi dengan slumber je dia amik almari tu n makan.. makkk.. takutnyer aku.. apakah petanda mimpi yang ngeri ni..idung dia dari dekat buruk gilerrr... takutnye aku kalo tul2 jadi menatang besar ni ada dpan mata aku. uolss tau.. dia punya badan besar giler... i think maybe pasal aku dah tiru dia punya gaya tu last weekend.. makk taknak dahh... sue ein takut wooooo... takmo .... tobakk aku takmo mimpi ngeri camtu.... so moralnyer.. korang jgn berlagak "mengerikan diri sendiri"....

2 comments:

11 said...

so, motifnya dari cite ko ni ruhi...tak sesuai ko nk bertukar jadi beruk...ko sesuai "SHREEK"

♥My Perfect High Heels ♥ said...

hahah haruslah shrek kawan ngan chipmunk.. same2 mandi paya hijau.. tp bagus gak ko tk buat gaya ala2 berlari atas katil cam org tu gaya tangkap ikan hahahahh