UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Monday, April 21, 2008

Macam Mana Nak Update??


BUAT MASA SKANG NIH AKU TIDAK BOLEH UPDATE LAGI SEBAB AKU TELAH BERTUKO DI TEMPAT BARU DAN DI TEMPAT BARU TKDE PC YANG BOLEH AKU UPDATE BLOG NIH.. SO BUAT MASE SKANG BLOG NIH AKAN BERSARANG, BERSAWANG SAMPAI KUAR LABAH OR KALA JENGKIT TUK MAKAN KOWANG YG KUTUK BLOG AKU TK BERUPDATE...

5 comments:

eMMe said...

ruhi, biasa la tu tempat baru, eMMe pun cenggitu gak dulu...skrg da dpt PC baruuu...yahoo..masuk kementerian , kite akan melalu situasi yg berbeza dgn JPM, JPM Mewah kay....maybe kene shock skejap...lelame oke la tuuu...gud luck ma Lil' Sis...

R.R.Z said...

windu akak..da xde spe lgik nk bcoloteh, gelak, ckp sorg2,yg cembeng n nanggis kat cni agy! well best of luck my Sis!
Tuk ta rindu akak..Ri tu de tsalah panggil kak linda "ruhi ruhi..eh linda"

--SuE^eiiNN-- said...

yana- akak tension sgt duk sini... lum dapat pc.. tak dapat nak blogginggg lagii... uwaaaaa..

k.emme.. thanks akak.. mmg kna culture shock nii.. nak nangisssss.. mmg gini kan akak.. tension

eMMe said...

ruhi...tahan sikit...dik, jgn nangis, ni dugaan namenye...tabah selalu kay...meh dtg opis kak emme, tgk ??ade cam Kabinet takk??tapi kite kene bersyukur, Alhamdulillah...

viruspadu said...

hihihihih... takpe2 kita tunggu yer :D