UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Thursday, April 10, 2008

kna tunjuk ke ni???

ye la..yela.. untuk memuaskan ati akak yang telah memberi tugasan yang tak setimpal itu.. nak kasik tengok aaa.. tapi barangan ini adalah hak milik persendirian semasa ok.. bukan hak milik orang lain.. takde maksud sewa-myewa ok... lalallalaalalalal

(1) handbag - baru je beli nihh...



(2) purse - ni aku dapat daripada officer opis aku - murah je arge dia rm10.. tapi pada aku, cunn.. cewah.. walau pun isi kat dalam tu tak sentiasa mewah.. (diet poket aje).. sebanar.. korang nak tau..adalah budak itu kan.. dia pon suka purse ni..tapi aku dulu yang rampas dari officerr aku itu,.. kerna dia telah memberikan arge yang amat murahh.. wkahahkkahakhak cian ngan budak itu....



(3) hp- ni wajib aderr.. tapi hp aku sbnarnya model lain.. tu hp di atas adalah lakonan semata2.. (hak milik kawan aku) huhu.. barang ini penting sbb senang nak gayut tgh drive..



(4) pasport - mende alah ni pun aku suka bawak ke mana2 jua..pasal aku risau aku lupa letak merata .. takut ilang.. kalo letak kat handbang.. aku ingat sikit..(pelupa jugak aku nihh adehh) syhhh korang jgan bising2 tau.. padahal pasport ni sekali guna je pon... tapi sib baik expired 2008.. wakhakhakhah..



(5) perfume- ni pun harus... tak suka bau acem2 ni.. so nak senang terus je taruk kat lam hndbag



(6) kaca mata - khusus utk rabun malam.. huhuhuu,... paling tidak standby utk drive memalam.. nanti sesat ke mana2 lak.. tak nampak sign board.. cedih sungguh



(7) make up - lipstik, bedak - aku kan pompuan harus laa ader mde alah ni.. bagi nampak lagi cun.. lagik2 bila kuar seharian.. so nanti tempek jer... mudah kan??



(8) pas opis - penting sebab aku ade lah seorang pekerja yang amat rajin..(berlagak ni) aku kje sampai 5-6 pagi tauu( korang ader carik duit cam aku?? ada?? adaa??) harus la aku bawak pi mana2 je pas ni.. aku punya bos tu bukan leh cayer.. time aku syok2 shoping, ade lak dia call suh mai opis teman dia buat kje.. adehhh... so nak senang ... bawak aje..



(9) cincin2 - pemberian kekasih golap ku.. syhhhhh... ni pun rahsia tauu...



(10) ubat tahan sakit - ni adalah org yang sentiasa mengalami senggugut yang amat menyakitkan.. so supaya mood aku tak betul disebabkan kesakitan.. aku siap2 taruk lam handbag.. nanti aku sakit.. mkn je... mood pun elok kembali...



(11) kunci yang amat mencik utk aku bawak... berat lerr.. tpi itu penting.. sebab.. kunci utk kete aku.. dan kunci umah beserta kunci opiss...senang nak jimba2 kalo kna pi opis on de spot pon.. tak perlu patah balik amik kunci.



dah la.. itu je yang aku perlu tunjuk ari nih... lain2 tu tak boleh display... rahsia...

2 comments:

♥My Perfect High Heels ♥ said...

alah bag pinjam kate bag baur beli tipu lagikkk

--SuE^eiiNN-- said...

see... asyik nak dengki ajerr.. yela..yela... pinjam aa... diet pokett....