UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Friday, March 20, 2009

taman rama-rama

lama tak update ape2 kat blog.. 2-3 ari ni aku try nak membloging secara menggila.. hikhikhik.. biar sadishh skit saper2 yang baca blog aku ni.. aku tau la.. walopon aku punya blog langsung tak mnarik.. pe2 pon aku saje suka2 ati je aku nak cetuskan kerahan idea yang kontang nii...

ari ni aku nak update mende dah basi.. just hangatkan balik je la.. ni semua dah sebulan lau kot.. aku pon tak hingat dah. tadi duk tgk2 pict kat hp aku * hp udah le.. aku bukan blog tegar nak snap pakai camera canggih manggih bagai ...

macam pict snap ngan camera bagus gak ke?:P


ari cuti busan sgt aku ajak budak2 hingusan ni gi tgk rerama kat taman.. tgk la pic2 tu.. aku malas nak berkarangan dah... non ade idea lak... lawa jugak walopon kaler dia tak cun
kekawang yang tak tau nak posing langsung.. aduii.. malu2 lak eyyy..

1 comment:

R.R.Z said...

putihnye muka..ape rahsia anda skang.hehehe..