UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Thursday, March 19, 2009

lame betulll


lamanye tak update blog ni...bersawang sudahh... aaaaaaaaccummmmmmm...

rindu lak nak berblog ni... takpe.. pedulik apa aku. blog aku punya .. lantak la nak update ke taknak ke.. ade aku kesah??


tapi dah tak tau lak nak start dari mana ni.. citer2 pun tak brape nak best,..idup asyik busannnn mlampau je...


aaaacccummmmm uishhh debu lam blog ni haihhhhh


opis lak membisi jerkkk. kje bertimbun2.. meja dah semakk.. semut mati pun aku tak dushh2 nak buang ke ape ke.. lantakk aaaa..


yang penting skang aku cukup rimas ngan kje tempat ni.. masa nak berblog dah tak cam dulu... naoe aku bisi jer memanjang.. jawatan tak tingggi mana pon.,. mak antar blajaq tinggi2.. kje takat ni jer.. takpe2 syukur ya tuhan... kurang2 aku berkerja ngan tulang 4 kerat ni...


sekarang aku free skit.. aku nak menggila berblog la... hihi macam dusta je...poyo jer.. satkat 1 entry per year.. tak usahh aaaaa... malu den nak ngaku blog ni tak sunyi... tak sunyi ngan sawanng labah2 n debu2 terbang ade la.. pe2 pun..


ku cobaaaaaaaaaaaaaaa......


4 comments:

R.R.Z said...

hoih...kak koala ni..elehh tunjuk mata lah tu..lau keja kat cni agknye..takde kemane la contct lens tu de..lau stock mata blebam.hahaahha

*rindu aaa

--SuE^eiiNN-- said...

tak laa.. tu nak tunjuk still "koala EYE" aaaa.. macam tak paham2 jerkkk...

Unknown said...

ni nk tnjuk die dh senget dh sejak tinggalkan tokta

IedayahMuda said...

hahahhaha...ingatkn dah xleh akses blog nih...hahaha...byk sawang kan????hahaha....aler kat sane xde la lebam mate..lebam lain la plak kan???