UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Tuesday, July 20, 2010

Lamanyee blog ini tak berupdate.. aku rimas tgk blog ni.. layout nye yang busan.. malas lak tu nak tukar2, (dengan harapan.. aida kalo ko baca blog aku ni tolong ekkkkk, tagih simpati nihhh lalalalala) ngan ternet mcm chipsmore.. jap ade jap takde

Org lain dah ke mana2. aku punya blog langkau tahun baru nak update. Malu seyyy kalo tgk achive tu.. hahah.. skip tahun ok.. bukan skip bulan weyy.. agak2 kalo blog ni mcm barang2.. debu kat sana sinun .. hembus kuat2 pun lum tentu ilang.. siap leh jadi khazanah alam yang antik gitu..

Ari ni aku nak try update jugak ngan jayanya. Bagi ilang skit ke’antik’kannya.. agak2 boleh ke? Huh bley blaaaahh wahai ruhi yang pemalasss.. bukan malas tapi bz.. huhu.. tambah2 kat umah nan ade ternettt huhu sponsor.. sponsorr....sape leh sponsor ni..

dah blank.. malas nk susun ayat aaa.. busan dah.. ilang idea.. camana nak jadi blogger tegar ni..sekian je la kali ni.. maybe next year la hapdetttt.. nak tido dahh...

2 comments:

Diana Ishak said...

blogging ni sebenarnya membosankan okkkkk, tak caya tanya la akak. dah lama rasa nak benti blogging tapi asal nak benti ada aje benda yang aku nak umpatkan.

blogciknissa said...

tumapng lalu sue......

jemput datang ke blog saya ye...