UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Wednesday, August 5, 2009

terNet kat Opis dah Biollll

memang weng la ternet kat opis aku ni.. jap takleh buka... jap hang.. selang 10 minit nak searh pun.. kuar tulisan cina ke korea ntah pe2 je..

apa ternet ingat aku gheti bahasa2 tu semer ke...

weng aaaa.. sakit ati.. ade ke jadi cam ni????





bertambah bengang bila nak seach google pun jadi gini..



ade ke patut??? aku ingatkan PC aku sorang je... kat tmpt budak opis aku yang lain pun samoooo jooo....

ni nak marahh ni.. BTM ni taknak amik tindakan koo.. kan ade yang cuti separuh gaji gi amik kursus bahasa korea lak kangg...

4 comments:

eMMe said...

ahakss
lawak laa eein...
sabar je la yea...
tabah la menghadapi
jgn putus asa teruskan memblog
miss u la mek tuhi!muahs

♥My Perfect High Heels ♥ said...

huh.. ko baru nk perasan ke ape?? goole lah aku rase prob sebab tempat aku pon sm jugak

Anonymous said...

mengong la ko jiha~
(lain mcm je bunyik panggil jiha hehehe)

tulisan² cina tu semua punca dari SERVER KPM.. setting language kat server tu xbetul kot.. ermm

--SuE^eiiNN-- said...

K.MIE - LAWAK KE HIIIHIIHIHI.. MISS U TOO. BILA N NAK MKN SKALI NI..

"DOUBLE F"- MANA NOK TAU MU PUNY APON GITU...

MYzdMY - YEKE.. KIHKIHKIH.. TERMALU LAGIKKKKK.. SEDAP PANGGIL GITUUUUUUUUUU