UNTUK MAKLUMAN

Blog ni hak peribadi yg Fully nya ditulis dan direkabentuk oleh saya.Kesemuanya adalah tentang saya tanpa mencampuri urusan orang lain. Membaca, melihat dan memasuki blog ni adalah dgn kerelaan masing2.Sebarang bahan berupa ugutan, mempertikaikan manusia,juga sabotaj sama sekali dikira tidak bermaruah. Memuntahkan saki-baki bahase kesat dan menjijikkan dianggap sbg teramat biadap.

Wednesday, June 20, 2007

Naper aku leh Tension Gilozzz

.....whyyyyyyy?? aku tak suka tul ari2 macam ni... macam ntah ape2 ... coollll sue ein, aku mmg tension biler kje aku banyak sangat yang mistake..ermhhhhh macam aku memhambakan diri aku sdiri lak tu... uishhhh tension.. takpe biar aper nak jadi aku tak kisahhhh.. yang penting ape yang aku buat tu semer stakat aku mampu laaa... lain2.. akan aku usaha la.. wahwahwah.. huhuhuu...

3 comments:

♥My Perfect High Heels ♥ said...

sabar ajelah mek tuhi aku tau ko tu byk keje ade PA pon cam tak bgune...hahaha.sbar erk jgn lah nangis2 dh tkl awa langsung

--SuE^eiiNN-- said...

ermmm.. dah banyak bersabor.. tapi kusut2 kpala gitu.. bencinyerrr,,...

Anonymous said...

haaaa.... tu ler mase aku ade xnak dgr cakap aku..xnak blajar...skang dah dok ngan akak kesayangan baru mu tahu...pekak kan je la telinga mu tu...3 bulan lg aku kembali...kite keje same2 yer...